Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Moderne markedsføring

Bag om Moderne markedsføring

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller. PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler. DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats: Situationsanalyse, ekstern og intern Overordnet strategi og målsætninger Segmentering, målgrupper og positionering International markedsføring Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702317138
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 884
  • Udgivet:
  • 27. juni 2022
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 185x246x40 mm.
  • Vægt:
  • 1721 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 12. november 2024

Beskrivelse af Moderne markedsføring

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller.
PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler.
DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats:
Situationsanalyse, ekstern og intern
Overordnet strategi og målsætninger
Segmentering, målgrupper og positionering
International markedsføring
Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution
Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet
Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling
Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Brugerbedømmelser af Moderne markedsføring



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.