Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om Online kommunikation

Udviklingen af digitale og netbaserede medier udfordrer måden, vi kommunikerer på inden for markedsføring, reklame, læring og i privat sammenhæng.   Denne bog introducerer temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme, og som samtidig giver kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser, der knytter sig til kommunikation på nettet.    Bogen fremhæver vigtigheden af et kritisk perspektiv på onlinekommunikation, hvor etisk bevidsthed og analytisk forståelse indgår som uomgængelige elementer. Den argumenterer således for, at inddragelsen af onlinekommunikation i virksomheder kræver, at man er opmærksom på ikke blot hvordan teknologien implementeres, men også hvilken effekt dette har for såvel arbejdsgangen inden for den enkelte virksomhed som for kvaliteten og effekten af kommunikationen udadtil.   Denne 3. udgave af Onlinekommunikation er stærkt revideret. Flere af de oprindelige kapitler er blevet skrevet helt om, og der er desuden tilføjet nyt indhold om digital etik, digital billedkommunikation, brugervenlighed/UX, AI og sociale intranets.   Bogen tager afsæt i de fagelementer, som vægtes på erhvervsuddannelserne og på videreuddannelserne inden for emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. Den introducerer til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, digital etik og interkulturel kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702413298
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 450
  • Udgivet:
  • 14. juni 2024
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 170x240x25 mm.
  • Vægt:
  • 1000 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Online kommunikation

Udviklingen af digitale og netbaserede medier udfordrer måden, vi kommunikerer på inden for markedsføring, reklame, læring og i privat sammenhæng.
 
Denne bog introducerer temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme, og som samtidig giver kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser, der knytter sig til kommunikation på nettet. 
 
Bogen fremhæver vigtigheden af et kritisk perspektiv på onlinekommunikation, hvor etisk bevidsthed og analytisk forståelse indgår som uomgængelige elementer. Den argumenterer således for, at inddragelsen af onlinekommunikation i virksomheder kræver, at man er opmærksom på ikke blot hvordan teknologien implementeres, men også hvilken effekt dette har for såvel arbejdsgangen inden for den enkelte virksomhed som for kvaliteten og effekten af kommunikationen udadtil.
 
Denne 3. udgave af Onlinekommunikation er stærkt revideret. Flere af de oprindelige kapitler er blevet skrevet helt om, og der er desuden tilføjet nyt indhold om digital etik, digital billedkommunikation, brugervenlighed/UX, AI og sociale intranets.
 
Bogen tager afsæt i de fagelementer, som vægtes på erhvervsuddannelserne og på videreuddannelserne inden for emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. Den introducerer til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, digital etik og interkulturel kommunikation.

Brugerbedømmelser af Online kommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.