Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Salg og kommunikation

- personligt, socialt og internationalt

Bag om Salg og kommunikation

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør. Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:   Kommunikation og salg i en online kontekst Den gode pitch Persontypologier og styrkeprofil Mindfulness og digitalt lederskab Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg Forhandling Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet Digitale salgsredskaber og social selling Interkulturelle salgskompetencer Salgsplanlægning   Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702313796
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 25. januar 2022
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 172x242x18 mm.
  • Vægt:
  • 310 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 20. november 2024

Beskrivelse af Salg og kommunikation

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
 
Kommunikation og salg i en online kontekst
Den gode pitch
Persontypologier og styrkeprofil
Mindfulness og digitalt lederskab
Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
Forhandling
Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
Digitale salgsredskaber og social selling
Interkulturelle salgskompetencer
Salgsplanlægning
 
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

Brugerbedømmelser af Salg og kommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.