Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om Strategisk salg

STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: de nyeste trends omkring salgsudvikling sælgerens rolle salgsstrategi markedssegmentering salgsorganisering og sammensætning af teams key account management salgsledelse performancesamtalen salg gennem netværk og sociale medier relationssalg og projektsalg forhandling salgskultur risikostyring i salget. STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser. Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741271613
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 332
  • Udgivet:
  • 19. januar 2018
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x243x18 mm.
  • Vægt:
  • 619 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Strategisk salg

STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere.
Bogen gennemgår:
de nyeste trends omkring salgsudvikling
sælgerens rolle
salgsstrategi
markedssegmentering
salgsorganisering og sammensætning af teams
key account management
salgsledelse
performancesamtalen
salg gennem netværk og sociale medier
relationssalg og projektsalg
forhandling
salgskultur
risikostyring i salget.
STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser. Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy

Brugerbedømmelser af Strategisk salg



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.