Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Telemarketing

- Skab magi gennem metode

Bag om Telemarketing

Udgivelsen her er en yderst skarp og gennemarbejdet, præcis og praktisk anvendelig indføring i, hvorledes man via telemarketing kan opbygge et potentielt marked. Bogens indhold er en udførlig redegørelse for en metode, som med fordel kan tilegnes, hvis man gerne vil skille sig ud fra alle de andre, der ringer ud i telemarketingsammenhæng. Metodens afsæt og formål er at foretage uopfordret kontakt til et potentielt marked og i processen at opbygge og bevare så mange konstruktive og frugtbare dialoger som muligt, som i sidste ende kan give flest mulige nye kunder. Metoden bygger på at foretage bevidste valg gennem hele processen, som sørger for, at alt i tilgangen til markedet differentierer sig markant fra de fleste andre uopfordrede kontakters måde at gøre tingene på. Pernille Holm har via bl.a. sin metode løbende skabt solide og veldokumenterede resultater, som altid har ligget usædvanligt højt på alle de parametre, man kan måles på indenfor telemarketing. Uddrag af bogen De første kendetegn skal derfor afspejle sig i stemmeføring, præsentation af produkt og tempo. Da mange uopfordrede kald som nævnt pakkes ind, så hensigten med kaldet lægges bagerst og kommunikationen forsøges afviklet med base i personligt humør og hype, som alt sammen er uvedkommende ift. beslutningstagerens virkelighed: – Hvorfor skal han/hun finde sig i at blive forstyrret, og ovenikøbet ikke få en god grund til at blive forstyrret, i stedet bliver han/hun yderligere afledt, hvilket er spild af han/huns tid og ressourcer, for til slut at stå med mangelfuld besvarelse af de spørgsmål, som kaldet rejser? Så må man i stedet starte med at sætte sig i beslutningstagerens sted. Da god og kvalitativ ™-kommunikation ikke drejer sig om afsenderen. Om forfatteren Pernille Holm er BA.Litt.Vid. Sprogets opbygning, betydninger og anvendelse er en del af bogens metode, oprindeligt for en stor del med afsæt i dette studie. Hun har med sine 18 år indenfor telemarketing et solidt erfaringsgrundlag at øse fra. Hun har i løbet af karrieren ofte undervist i metoden.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788775756490
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 76
  • Udgivet:
  • 22. august 2022
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 148x212x10 mm.
  • Vægt:
  • 140 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Telemarketing

Udgivelsen her er en yderst skarp og gennemarbejdet, præcis og praktisk anvendelig indføring i, hvorledes man via telemarketing kan opbygge et potentielt marked. Bogens indhold er en udførlig redegørelse for en metode, som med fordel kan tilegnes, hvis man gerne vil skille sig ud fra alle de andre, der ringer ud i telemarketingsammenhæng. Metodens afsæt og formål er at foretage uopfordret kontakt til et potentielt marked og i processen at opbygge og bevare så mange konstruktive og frugtbare dialoger som muligt, som i sidste ende kan give flest mulige nye kunder. Metoden bygger på at foretage bevidste valg gennem hele processen, som sørger for, at alt i tilgangen til markedet differentierer sig markant fra de fleste andre uopfordrede kontakters måde at gøre tingene på.
Pernille Holm har via bl.a. sin metode løbende skabt solide og veldokumenterede resultater, som altid har ligget usædvanligt højt på alle de parametre, man kan måles på indenfor telemarketing.

Uddrag af bogen
De første kendetegn skal derfor afspejle sig i stemmeføring, præsentation af produkt og tempo. Da mange uopfordrede kald som nævnt pakkes ind, så hensigten med kaldet lægges bagerst og kommunikationen forsøges afviklet med base i personligt humør og hype, som alt sammen er uvedkommende ift. beslutningstagerens virkelighed: – Hvorfor skal han/hun finde sig i at blive forstyrret, og ovenikøbet ikke få en god grund til at blive forstyrret, i stedet bliver han/hun yderligere afledt, hvilket er spild af han/huns tid og ressourcer, for til slut at stå med mangelfuld besvarelse af de spørgsmål, som kaldet rejser?
Så må man i stedet starte med at sætte sig i beslutningstagerens sted. Da god og kvalitativ ™-kommunikation ikke drejer sig om afsenderen.
Om forfatteren
Pernille Holm er BA.Litt.Vid. Sprogets opbygning, betydninger og anvendelse er en del af bogens metode, oprindeligt for en stor del med afsæt i dette studie. Hun har med sine 18 år indenfor telemarketing et solidt erfaringsgrundlag at øse fra. Hun har i løbet af karrieren ofte undervist i metoden.

Brugerbedømmelser af Telemarketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.