Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Veje til fornyelsen

- Business Process Reenginering

Bag om Veje til fornyelsen

Sådan gennemføres Business Process Reengineering projekter: - Fremgangsmåde/metode - Teorier - Teknikker - Værktøjer - Eksempler - Best practice 10 år efter introduktionen af BPR er der stadigt et konstant behov for at forenkle, forbedre og forny virksomheders forretningsprocesser. Og dermed også et behov for at introducere nye og bedre BPR-metoder, teknikker og værktøjer. Veje til fornyelsen udnytter de seneste 10 års erfaringer fra både gode og dårlige BPR-projekter til at vise, hvordan virksomheder kan gennemføre BPR-projekter med succes. Forfatterne viser eksempler på BPR-projekter som vedrører udvikling af virksomhedens kunde- og leverandørrelationer (Supply Chain Mangement og Customer Relationship Mangement), forbedring af produktudviklingsprocessen, forretningsmæssig anvendelse af nye teknologiske muligheder og udvikling af virksomhedens forandringsevne gennem indførelse af nye videnprocesser (Knowledge Mangement). Således viser bogen, hvordan virksomheder kan opnå markante og målbare forbedringer ved at fokusere på fornyelse af eksisterende forretningsprocesser, IT og organisation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759327395
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 16. august 1999
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Veje til fornyelsen

Sådan gennemføres Business Process Reengineering projekter:

- Fremgangsmåde/metode

- Teorier

- Teknikker

- Værktøjer

- Eksempler

- Best practice

10 år efter introduktionen af BPR er der stadigt et konstant behov for at forenkle, forbedre og forny virksomheders forretningsprocesser.

Og dermed også et behov for at introducere nye og bedre BPR-metoder, teknikker og værktøjer.

Veje til fornyelsen udnytter de seneste 10 års erfaringer fra både gode og dårlige BPR-projekter til at vise, hvordan virksomheder kan gennemføre BPR-projekter med succes.

Forfatterne viser eksempler på BPR-projekter som vedrører udvikling af virksomhedens kunde- og leverandørrelationer (Supply Chain Mangement og Customer Relationship Mangement), forbedring af produktudviklingsprocessen, forretningsmæssig anvendelse af nye teknologiske muligheder og udvikling af virksomhedens forandringsevne gennem indførelse af nye videnprocesser (Knowledge Mangement).

Således viser bogen, hvordan virksomheder kan opnå markante og målbare forbedringer ved at fokusere på fornyelse af eksisterende forretningsprocesser, IT og organisation.

Brugerbedømmelser af Veje til fornyelsen



Find lignende bøger
Bogen Veje til fornyelsen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.