Blik for tv-reklamer af Susanne Gjessing Mogens Wolstr Bog

Blik for tv-reklamer

af
(Udvid)

Blik for tv-reklamer giver mange forskellige indfaldsvinkler til emnet. Der veksles mellem teori og praksis, analyse og produktion, og bogen lægger op til varierede arbejdsformer som skaber nysgerrighed, engagement og refleksion.Blik for tv-reklamer handler om afsendere og modtagere,om forskellige reklametyper,om brugsværdi,image og effekt,om pris og placering i forhold til programfladen,om logo og slogans,om totalreklame, sponsorering og produkplaceringog om billedmediets udtryksformer og virkemidler.Blik for tv-reklamer er velegnet til undervisningsdifferentiering og er tilrettelagt sådan at den kan bruges på forskellige niveauer på mellemtrinet og i overbygningen alt efter hvordan undervisningen tilrettelægges og hvilke dele af bogen man vælger at lægge vægt på.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788723003737
  • Indbinding:
  • Ukendt
  • Sideantal:
  • 120
  • Udgivet:
  • 17. Februar 2000

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.