Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Bedre borgerkontakter af Mads Bundesen Bog, Hæftet

Bedre borgerkontakter

- Kommunikér professionelt med borgerne

af
(Udvid)

Aldrig har det offentlige brugt så mange ressourcer på at servicere borgere, og aldrig har borgerne haft så store forventninger til service fra det offentlige. Jo mere service det offentlige giver, og jo mere forventningsfulde borgerne bliver, jo mere er det nødvendigt at være bevidst om, hvad der sker i mødet mellem borgeren og den offentligt ansatte.Hvad enten der er tale om skole-hjem-samtalen, ekspeditionen ved borgerskranken eller kontakten mellem plejeansat og pårørende, så spiller kommunikationen med klienter, forældre, pårørende eller borgeren den afgørende rolle for borgerens opfattelse af kvaliteten af offentlig service.Bedre borgerkontakter stiller skarpt på offentlige lederes ansvar for at motivere og sætte rammer for medarbejdere med borgerkontakt. Herudover introducerer bogen en række metoder til, hvordan offentlige ansatte kan styrke deres personlige kommunikation i mødet med borgeren.Bogen er en del af serien Gyldendal Public. Bøgerne i serien er til engagerede medarbejdere, ledere og politikere i den offentlige sektor. Alle bøger fra Gyldendal Public tager udgangspunkt i, at den offentlige sektor består af virksomheder som alle andre – drevet under særlige vilkår og med særlige formål.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702092677
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 215
  • Udgivet:
  • 28. Februar 2011

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login