Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Customer Relation Management af Anders Krabbe Bog, Indbundet

Customer Relation Management

- - implementering af kundeorienteret ledelse

af ,
(Udvid)

CRM - Implementering af kundeorienteret ledelse giver på en overskuelig måde en beskrivelse af, hvad CRM er, og hvordan man kan bruge CRM til at opnå konkrete resultater. Bogen er bygget op med en række cases, der understøtter de teoretiske kapitler. Vi ser nærmere på, hvad der skal arbejdes med i en CRM-strategi. Der skal for eksempel udarbejdes en overordnet kundestrategi, og processer og teknologier skal bringes på et niveau, så de understøtter og styrker denne strategi. Samtidig skal virksomhedens kultur og ledelsesstil harmonere med den valgte strategi. Herved får virksomheden mulighed for at behandle hver enkelt kunde individuelt og får overblik over, hvordan kundens behov udvikler sig. Bogen viser, hvordan en række danske og internationale virksomheder har valgt at arbejde med implementering af CRM. Det drejer sig om: Tryg-Baltica, Unibank Erhverv, SIS international, Dell.com, Oracle og Castrol.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788775538065
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 1. Oktober 2001

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 24,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login