Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
E-markedspladser af Erik Christensen Bog, Hæftet

E-markedspladser

- Et springbrædt for dansk eksport

af ,
(Udvid)

Danske virksomheder kunne i langt højere grad benytte internettet og e-markedspladser ved deres køb og salg. Dermed kunne de udnytte de oplagte muligheder for at udvide kundegrundlaget og på længere sigt øge virksomhedens indtjening.Bogen rejser en række spørgsmål og problemstillinger, som man i virksomheden må tage stilling til, når man begiver sig i kast med at trænge ind på forskellige markeder. Bogen er skrevet ud fra et ledelsesperspektiv og henvender sig primært til ledere med kommerciel såvel som teknisk baggrund, men bogen kan også læses af studerende, forskere og konsulenter.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759309933
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 107
  • Udgivet:
  • 20. December 2002

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Erik Christensen,Reimer Ivang