Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Gør kunden god igen af Søren Bechmann Bog, Hæftet

Gør kunden god igen

- Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

af ,
(Udvid)

Uanset hvor meget en virksomhed anstrenger sig, kan fejl ikke undgås. I øvrigt er det også de færreste kunder, der forventer, at virksomheder aldrig begår fejl. De forventer til gengæld, at når fejl sker, så gør virksomheden alt, hvad den kan for at rette fejlen. Men mange virksomheder ignorerer både fejl og utilfredse kunder – selv om der er gode muligheder, hvis man indtænker fejl og utilfredse kunder i sin strategi.Her peger forfatterne på fem interessante potentialer, som er forbundet med den gode klagehåndtering:• Kundetilfredshed: God klagehåndtering kan gøre den utilfredse kunde til virksomhedens mest tilfredse og loyale kunde.• Markedsføring: Utilfredse kunder kan gøres til ambassadører, der anbefaler virksomheden til andre.• Effektivitet: Ved at arbejde systematisk med fejl opnås indsigt i årsagerne til fejlene, som derefter kan rettes.• Innovation: Udækkede kundebehov kan skabe ideer til nye og bedre ydelser eller produkter.• Medarbejdertilfredshed: Det er mere tilfredsstillende at gøre en utilfreds kunde god igen og tage ansvar end at at ignorere utilfredse kunder.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702156645
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 21. August 2014

Andre udgaver:

  • DKK 206,00
  • DKK 300,00
  • DKK 94,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Søren Bechmann,Pernille Hirshals