Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
International varemærkestrategi af Christian Kragelund Bog, Paperback

International varemærkestrategi

af , ,
(Udvid)

Bogen beskriver de vigtigste juridiske og administrative problemstillinger i forbindelse med udvikling, registrering og vedligeholdelse af varemærker internationalt.Forfatterne gennemgår blandt andet de forskellige praktiske forhold, som man sædvanligvis støder på i arbejdet med varemærker internationalt. De tager udgangspunkt i varemærkeretten, men beskriver også administrative, strategiske og økonomiske forhold, som er i vedligeholdelsen og etableringen af en international varemærkeportefølje.Bogen er en håndbog, der giver læseren svar på de mest almindelige spørgsmål og overvejelser, der er ved behandling af varemærker internationalt. Den retter sig især mod varemærkeaktive virksomheder, advokater, revisorer, reklame- og mediefolk og andre, som arbejder med varemærker.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761912176
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 187
  • Udgivet:
  • 12. Juli 2005

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Christian Kragelund,Birgit Filtenborg,Mikael Francke Ravn