Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kreativ vækst via new media af Christian Have Bog, Hæftet

Kreativ vækst via new media

af
(Udvid)

I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser. Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.  IndholdsoversigtForordIntroduktionKapitel 1. Et nyt verdensbilledeKapitel 2. Toget kørerKapitel 3. Den transparente virksomhedKapitel 4. Ledelse og de sociale medierKapitel 5. Forholdet til medarbejderneKapitel 6. Branding: RIPKapitel 7. Forholdet til medierneKapitel 8. Folkets stemme – Om crowds og communitiesKapitel 9. Lederens værktøjerKapitel 10. PerspektivetNoter


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757427219
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 17. Juni 2013

Andre udgaver:

  • DKK 206,00
  • DKK 260,00
  • DKK 54,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Christian Have