Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Kvalitetsstyring - den nye dimension i arbejdet af Leif Erichsen Bog, Hæftet

Kvalitetsstyring - den nye dimension i arbejdet

- - en vigtig dimension i arbejdet

af
(Udvid)

Kvalitetsstyring - En vigtig dimension i arbejdetKvalitetsstyring drejer sig i bund og grund om at indføre og vedligeholde fornuftigestandarder. Det skal huskes, at alle standarder konstant skal »udfordres«. Enhverspecifikation, enhver norm, ethvert mål skal hele tiden søges revideret og forbedret.Denne bog vil give dig en grundlæggende indsigt i, hvad kvalitetsstyring drejer sigom, samt indvie dig i, hvilke analyse- og problemløsningsteknikker du kan bruge i ditdaglige arbejde for at forbedre kvaliteten.Det er mit håb, at bogen vil forstærke din lyst til aktivt at deltage ikvalitetsudviklingen på netop din arbejdsplads.God fornøjelse!Leif ErichsenLeif Erichsen, som er forfatter på denne bog, er oprindeligt uddannetelektroniktekniker, og med den baggrund har han været ansat som leder hos bl.a. B&Oog Philips. Desuden har Leif Erichsen været udviklingschef i en virksomhed, somproducerede højttalersystemer. Forfatteren er uddannet »lead auditor ikvalitetsstyringssystemer«, hvilket kan oversættes til »revisor afkvalitetsstyringssystemer«.Leif Erichsen er endvidere i besiddelse af en pædagogisk uddannelse, hvilket kanfornemmes i hans bøger. Leif Erichsen har undervist inden for kvalitetsstyring og detorganisations- og personaleudviklende område i 10 år og de seneste 2½ år bestredetposten som udviklings- og marketingchef.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788760010958
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 68
  • Udgivet:
  • 1. Januar 1900

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Leif Erichsen