Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen Bog, Hæftet

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af
(Udvid)

Denne lærebog er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven, men bogens struktur og opbygning er i meget vidt omfang en fortsættelse af Koktvedgaards lærebog. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet.IndholdsoversigtForord Første hovedafsnit: RetsgrundlagetKapitel I. Retsområdets afgrænsning, udvikling og Kapitel II. Markedsføringslovgivningen Kapitel III. EU s konkurrenceregler Kapitel IV. Dansk konkurrencelovgivningAndet hovedafsnit: Konkurrence- og Markedsføringsrettens hovedproblemerKapitel V. Adgangen til markedet Kapitel VI. Kontakten med markedet: Reklamen Kapitel VII. Prisforhold Kapitel VIII. Retsstridig markedsfortrængning Domsregister Stikordsregister


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757424836
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 399
  • Udgivet:
  • 3. September 2012

Andre udgaver:

  • DKK 442,00
  • DKK 575,00
  • DKK 133,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen