Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Listen Louder. af Jonathan Løw Bog, Hardback

Listen Louder.

- en lille bog om at lytte højere

af
(Udvid)

En af Danmarks førende iværksættere og innovationseksperter, Jonathan Løw, har skrevet denne lille og rappe bog om innovation, iværksætteri og autentisk markedsføring. Bogen stiller skarpt på at "lytte højere". Dvs. evnen til at skabe en arbejds- og innovationskultur, der hele tiden er præget af nysgerrighed og lydhørhed, men samtidig er handlekraftig og effektiv.  "Listen Louder"-bogen er baseret på Jonathan Løws arbejde med såvel innovation, iværksætteri og autentisk markedsføring de sidste 15 år. Bogen indeholder nedslag indenfor disse tre områder - udvalgt ud fra hvad forfatteren finder allermest interessant og let-anvendeligt for læserne i skrivende stund.     Selvom områderne i litteraturen og i praksis ofte behandles særskilt, hænger de tværtimod meget tæt sammen, fortæller bogens forfatter: ”Enhver innovationskultur kræver et større eller mindre entreprenant mindset, ligesom enhver dygtig iværksætter er nødt til at kunne tænke i innovation og værdiskabelse. Endvidere fylder kommunikation stadigt mere i virkeligheden for langt de fleste virksomheder og organisationer, og evnen til at tænke holistisk og skabe en autentisk, transparent og ærlig kommunikation og markedsføring er et nøgleparameter i fremtidens konkurrencesituation”, fortæller han.     Baseret på få og nøje udvalgte værktøjer sikrer Listen Louder, at:       · individet bliver mere innovativt, entreprenant og autentisk i sit daglige arbejde   · teams gøres i i stand til at etablere ægte innovationskulturer   · organisationer forbedrer deres evne til at lytte højere til omverden.       Bogens forfatter, Jonathan Løw, har startet fire virksomheder, bl.a. den prisbelønnede engodsag.dk, og er kåret blandt Danmarks 100 mest lovende ledere af Berlingske Nyhedsmagasin. Derudover er han modtager af e-handelsprisen, Computerworld’s Edison Award og nomineret som Årets Idealist i 2013. Han har en baggrund som marketingchef hos Bog & idé og KaosPiloterne og lever i dag af foredrag og rådgivning af såvel private virksomheder som offentlige organisationer. Iblandt dem, han har arbejdet med og for, kan eksempelvis nævnes LEGO, Grundfos, KaosPiloterne, Bog & idé, GoMore, BoligPortal.dk, LaserTryk, Egedal Kommune og mange flere.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799732302
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 92
  • Udgivet:
  • 22. Maj 2014

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes
  • DKK 19,00


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Jonathan Løw