Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedskommunikation - videregående uddannelser af Henrik Lindberg Bog, Hæftet

Markedskommunikation - videregående uddannelser

af
(Udvid)

"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..."Lars Kolind, kolindkuren.dk Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring.Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne.I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om:• Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen• Kommunikationsstrategi og kreativ strategi• Interessenter, målgruppevalg og segmentering• Integreret markedskommunikation• Medievalg, mediestrategi og effektmålinger• Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere• Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776756598
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 432
  • Udgivet:
  • 29. April 2009

Andre udgaver:

  • DKK 367,00
  • DKK 475,00
  • DKK 108,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre købte også

Andre bøger af Henrik Lindberg