Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Mediepsykologi af Peter Allingham Bog, Hæftet

Mediepsykologi

af
(Udvid)

Moderne kommunikationsteknologier har bragt individet i fokus på andre måder, end de traditionelle massemedier har gjort det. Det gør en udvidet forståelse af, hvad medier er, og hvordan de påvirker, relevant. Et nøglepunkt til en forbedret forståelse af, hvordan medier påvirker, er derfor at supplere de teknologi- og kulturorienterede teorier om mediepåvirkning. Det kan ske med forklaringer på, hvordan de enkelte medier i kraft af deres teknologiske indretning og æstetiske udtryk bearbejder og organiserer menneskelig sansning og bevidsthed. I bogen gives forskellige eksempler på, hvordan det sker, såvel individuelt som i forbindelse med større grupper. Peter Allingham er lektor i medieanalyse og tekstanalyse ved Institut for Kommunikation ved Aalborg Universitet.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778876409
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 51
  • Udgivet:
  • 14. Marts 2008

Andre udgaver:

  • DKK 85,00
  • DKK 99,00
  • DKK 14,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Peter Allingham