Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Strategic CSR Communication af Mette Morsing Bog, Hæftet

Strategic CSR Communication

af
(Udvid)

Bogen tegner konturerne af et nyt og centralt strategisk felt, som bliver af stadig større betydning for ledelse. Samtidig med at moderne virksomheder i stigende grad forventes at kommunikere om deres etiske og sociale ansvar, oplever lederne at strategisk CSR kommunikation er en delikat affære. På den ene side ønsker både interne og eksterne stakeholders at vide at virksomheden lever op til etiske normer. På den anden side værdsætter de ikke at virksomheden selv kommunikerer alt for tydeligt om det. Det kan let opleves som utidig selvfremhævdelse og ligefrem utroværdigt, når virksomheden selv fortæller ""hvor god den er"". Denne bog angriber problemstillingen fra mange forskellige perspektiver, og mens den beskriver nogle af de metoder og strategier som virksomheder benytter for at håndtere den svære kommunikationskunst, er bogens styrke dens kritiske refleksioner og spørgsmål til den moderne leders håndtering af den kommunikative udfordring.Bogen trækker på indsigter fra en række teoretiske områder og discipliner som sociologi, organisationsteori, lingvistik, marketing, erhvervsøkonomi, forbruger-adfærd, medie-analyse, etik, management, branding og kommunikation. Bidragsyderne anvender disse indsigter på konkrete eksempler af de forskellige stakeholders, virksomheder bør være opmærksomme på i deres strategiske kommunikation.


  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788757415872
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 1. November 2006

Andre udgaver:

  • DKK 232,00
  • DKK 295,00
  • DKK 63,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Mette Morsing