Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Strategisk udvikling i markedsperspektiv af Per Vagn Freytag Bog, Hæftet

Strategisk udvikling i markedsperspektiv

af ,
(Udvid)

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776754693
  • Forlag:
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 8. Januar 2009

Andre udgaver:

  • DKK 255,00
  • DKK 325,00
  • DKK 70,00
  • 2-3 hverdage
  • DKK 19,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Per Vagn Freytag,Jan Bendix