BRANDchild af Martin Lindstrøm Bog, Hæftet

BRANDchild

- et enestående indblik i moderne, globale børns tanker og deres forhold til mærker

af
(Udvid)

Et enestående indblik i moderne globale børns tanker og deres forhold til mærker. BRANDchild er baseret på verdens hidtil mest omfattende undersøgelse af børn - 8-14 år (tweens) som forbrugere. De bliver hurtigere voksne. De har mere magt, mere selvtillid, flere penge, større indflydelse og får mere opmærksomhed end nogen anden generation før dem har haft. De er også den mest mærkebevidste generation, der bruger mærker på tværs af kulturer og landegrænser. Den mest globale generation til dato.For alle der beskæftiger sig med børn og ønsker at forstå, hvordan de tænker og reagerer i det moderne forbrugersamfund, er BRANDchild spændende og inspirerende - ja nærmest pligtlæsning.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788798946403
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 316
  • Udgivet:
  • 7. April 2003

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.