Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Analyserapport: effektoptimering af fagannoncer af Claus Due E-bog, PDF

Analyserapport: effektoptimering af fagannoncer

af
(Udvid)

Effektoptimering af fagannoncerDet er spild af penge at betale mere for en højreside end for en venstreside i et fagblad. Traditionelle imageannoncer fungerer dårligt i fagblade. Og fagbladslæserne er overraskende negative over for imageannoncer.Der bør være priser i alle fagbladsannoncer, hvis det overhovedet giver mening. Og det uanset om der er tale om en imageannonce, produktannonce, tilbudsannonce eller begge dele.Det er en myte, at overskrifter skal være korte. De skal være lange. Læs alle de mange konklusioner i rapporten, der kan øge effekten af din annoncering markant!Rapporten er baseret på data fra 454 testede fagbladsannoncer og 70.000 respondentbesvarelser og er derfor uden sammenligning den mest omfattende undersøgelse af hvad, der fungerer og ikke fungerer i fagbladsannonceringen.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799194339
  • Forlag:
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Claus Due