Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsføringsplanlægning og -ledelse af Otto Ottesen E-bog, PDF

Markedsføringsplanlægning og -ledelse

- Hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

af
(Udvid)

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre: produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759399064
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 1. Januar 1993

Andre udgaver:

  • DKK 84,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login