Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Markedsføringsplanlægning og -ledelse

- Hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?

Bag om Markedsføringsplanlægning og -ledelse

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre: produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759399064
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 1. januar 1993
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Markedsføringsplanlægning og -ledelse

Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre: produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.

Brugerbedømmelser af Markedsføringsplanlægning og -ledelse



Find lignende bøger
Bogen Markedsføringsplanlægning og -ledelse findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.