Interaktivt tv af Tobias Smidth-Fibiger Bog, Hæftet

Interaktivt tv

- et nyt medie, en ny forbruger, en ny annoncør

af , , ,
(Udvid)

""Godaften, det er fjernsynet - vi håber, De vil synes om det.""Sådan lød det den 19. september 1948, da Lily Broberg tonede frem på fjernsynet.Fjernsynet har udviklet sig fra et fjernsynsmedie til et kommunikationsmedie. Interaktivt tv giver sit bud på fremtidens fjernsyn med digitalt- og interaktivt tv, samt diskuterer konsekvensen for de danske forbrugere og annoncører. Bogen bringer bl.a. cases fra Volvo, SAS, TDC OnCable og Coca Cola.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788775538850
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 19. Juni 2002

Andre udgaver:



Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Tobias Smidth-Fibiger, Christian Oxholm Zigler, Mikkel Vejlgaard, Camilla Gundelach Rannes