International markedsføring af Finn Rolighed Andersen E-bog, PDF

International markedsføring

- 4. udgave

af , , , ,
(Udvid)

Kernestoffet i lærebogen International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.Trojkas lærebog International markedsføring er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792098610
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 8. September 2011

Andre udgaver:

  • 536,15 kr.
  • Straks på e-mail
  • 365,00 kr.
  • 171,15 kr.
Læg i kurv
  • 335,00 kr. i
  • 201,15 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen, Peter Schmalz