Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation af Ezio Pillon Bog, Hæftet

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

af ,
(Udvid)

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741256788
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 22. August 2013

Andre udgaver:

  • 225,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 206,00 kr.
  • 19,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 176,00 kr. i
  • 49,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Ezio Pillon, Michael Vodder