Kommunikation - medier, journalistik og reklame af Claus Bangsholm Bog, Hæftet

Kommunikation - medier, journalistik og reklame

af
(Udvid)

Kommunikation - medier, journalistik og reklame er en grundbog til alle uddannelser, der beskæftiger sig med kommunikation. Bogen er skrevet specielt til teknikfaget service og kommunikation på htx og den nye erhvervsakademiuddannelse - multimediedesigner. Men også højskoler og produktionshøjskoler, der sætter fokus på kommunikation og mange andre uddannelser, kan bruge den. Kommunikation - medier, journalistik og reklame henvender sig til alle, der er vokset op i et kommunikationssamfund, for at minde om, at det grundlæggende i al kommunikation stadig er budskabet - ikke mediet. Bogen handler om kommunikationsprocessen, mediesociologi, massekommunikation, målgrupper, medieøkonomi, journalistik, medier, fortælleteknik, reklame og praktisk vejledning i medieproduktion. Bogens forfatter, Claus Bangsholm, er uddannet cand. mag. i samfundsfag og sociologi og underviser i kommunikation på htx. Han har tidligere arbejdet som programmedarbejder i DR, journalist, informationsmedarbejder og pressechef.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788778816757
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 191
  • Udgivet:
  • 1. Januar 1900

Andre udgaver:

  • 350,00 kr.
  • 2-4 hverdage
  • 323,00 kr.
  • 27,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 293,00 kr. i
  • 57,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Claus Bangsholm