Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mød din kunde

- Guide til effektiv kommunikation

Bag om Mød din kunde

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!   Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.   I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.   Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.   Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702106015
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 23. august 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 120x177x10 mm.
  • Vægt:
  • 131 g.
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Mød din kunde

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!
 
Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.
 
I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.
 
Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.
 
Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Brugerbedømmelser af Mød din kunde



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.