Musik i tv-reklamer af Nicolai Jørgensgaard Graakjær Bog, Hæftet

Musik i tv-reklamer

af
(Udvid)

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759314869
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 198
  • Udgivet:
  • 4. august 2011

Andre udgaver:

  • 1-2 hverdage
  • 57,95 kr.
  • 29,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Se alle titler