Musik i tv-reklamer af Nicolai Jørgensgaard Graakjær

Musik i tv-reklamer

af

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759314869
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 198
  • Udgivet:
  • 4. august 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x241x15 mm.
  • Vægt:
  • 382 g.
  • 1-2 hverdage
  • 55,95 kr.
  • 59,00 kr.
  • 3,05 kr. (5%)
  • 29,95 kr.
Bag om Musik i tv-reklamer
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Musik i tv-reklamer


Andre bøger af Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.