Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Når forretningen kommunikerer

- topledelsens nye strategier

Bag om Når forretningen kommunikerer

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen.   Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at:      - skærpe brandretning og innovation - få sine politiske interesser og relationer udviklet - få succes med forandringer     Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment. Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.    Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702135046
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 374
  • Udgivet:
  • 4. juni 2012
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 127x203x32 mm.
  • Vægt:
  • 494 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Når forretningen kommunikerer

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen.
 
Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at:
 
  
- skærpe brandretning og innovation
- få sine politiske interesser og relationer udviklet
- få succes med forandringer

 
 
Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment.
Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010. 
 
Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer.

Brugerbedømmelser af Når forretningen kommunikerer



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.