Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bedst til medarbejderoplevelser

- 16 konkrete tiltag til jeres EX-transformation

Bag om Bedst til medarbejderoplevelser

Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner. EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer. Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant. En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX 'WHY' og skab en stærk EX-organisering og governance Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771920697
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 296
  • Udgivet:
  • 10. november 2020
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 152x212x25 mm.
  • Vægt:
  • 492 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Bedst til medarbejderoplevelser

Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer. Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX 'WHY' og skab en stærk EX-organisering og governance Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.

Brugerbedømmelser af Bedst til medarbejderoplevelser



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.