Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Krisekommunikation af Winni Johansen¤Finn Frandsen Bog, Hæftet

Krisekommunikation

- Når virksomhedens image og omdømme er truet

af
(Udvid)

Krisekommunikation er det første større værk på dansk om kriser, kriseledelse og krisekommunikation. Bogen bygger på en multidimensionel tilgang og angriber feltet ud fra fem forskellige dimensioner: En sociologisk dimension (risikosamfundet eller risikocivilisationen) En definitorisk og typologisk dimension (Hvad er en krise? Hvilke typer af kriser findes der?) En ledelsesmæssig dimension (strategisk, proaktiv og proces-orienteret kriseledelse) En kommunikativ dimension (krisekommunikation i tekst og kontekst) En (inter)kulturel dimension (Hvilken indflydelse har kulturen på udøvelsen af kriseledelse og krisekommunikation?) Omdrejningspunktet i bogen er en ny model for krisekommunikation kaldet den retoriske arena, der skal indfange den kompleksitet og dynamik, som kendetegner et kriseforløb, og de mange "stemmer", som kommunikerer til, med, imod eller forbi hinanden under en krise. Krisekommunikation er en akademisk bog og henvender sig først og fremmest til mennesker, der studerer, underviser eller forsker i kriser, kriseledelse og krisekommunikation, men den kan også læses med stort udbytte af praktikere.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759308677
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 388
  • Udgivet:
  • 20. April 2007

Andre udgaver:

  • DKK 385,00
  • DKK 498,00
  • DKK 113,00
  • 1-2 hverdage
  • DKK 24,00

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login