Organisationers købsadfærd i grundtræk af Mogens Bjerre Bog, Hæftet

Organisationers købsadfærd i grundtræk

af ,
(Udvid)

En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759310403
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 1. september 2003

Andre udgaver:

  • 248,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 224,95 kr.
  • 23,05 kr.
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
  • 192,95 kr. i
  • 55,05 kr.
  • 19,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Mogens Bjerre, Ricky Wilke