Organisationers købsadfærd i grundtræk af Mogens Bjerre Du sparer 10% ift. forlagets pris Spar 10% Bog, Hæftet

Organisationers købsadfærd i grundtræk

af ,
(Udvid)

En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759310403
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 1. september 2003

Andre udgaver:

  • 248,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 223,95 kr.
  • 24,05 kr. (10%)
  • 29,95 kr.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Mogens Bjerre
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.