Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategi i vindervirksomheder

Bag om Strategi i vindervirksomheder

Den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®. Bestselleren foreligger her i en stærkt revideret 8. udgave med bl.a. nye cases. Tilpasset til lydbogsformatet af forfatterne.  Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens: - Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet - Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for - Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag. Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 700 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740092738
  • Format:
  • MP3
  • Udgivet:
  • 8. februar 2024
  • Oplæser:
  • Tobias Hertz
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Strategi i vindervirksomheder

Den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®. Bestselleren foreligger her i en stærkt revideret 8. udgave med bl.a. nye cases. Tilpasset til lydbogsformatet af forfatterne. 
Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens:
- Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet
- Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for
- Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.
Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 700 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.

Brugerbedømmelser af Strategi i vindervirksomheder



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.