Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Sustainable Marketing and Customer Value

Bag om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Vis mere
  • Sprog:
  • Ukendt
  • ISBN:
  • 9781032002446
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 326
  • Udgivet:
  • 28. december 2022
  • Størrelse:
  • 241x25x160 mm.
  • Vægt:
  • 628 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 18. december 2024

Beskrivelse af Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Brugerbedømmelser af Sustainable Marketing and Customer Value



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.