Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Tværmedial markedskommunikation

- videregående uddannelser

Bag om Tværmedial markedskommunikation

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner. I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on. Om forfatterne EZIO PILLON er cand.mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl.a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship.  NANNA EMILIE GREW er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702393750
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 412
  • Udgivet:
  • 7. august 2024
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 171x240x20 mm.
  • Vægt:
  • 790 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 20. november 2024

Beskrivelse af Tværmedial markedskommunikation

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation.
Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter.
Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner.
I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.
Om forfatterne
EZIO PILLON er cand.mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl.a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship. 
NANNA EMILIE GREW er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.

Brugerbedømmelser af Tværmedial markedskommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.